Tuesday, July 20, 2010

New fontain in town... / Nova fontana u gradu...

















Moj Čačak je dobio novu fontanu... Pa sam ja odlučila da je pozdravim jednim slatkim outfitom. Ustvari bio je to izlazak na piće sa drugaricama, pa sam ih ja smarala da me fotkaju posle za blog... Krajnje je vreme da unajmim nekog slatkog fotografa koji će me pratiti svuda... Uglavnom, bilo je veče, a moj fotoaparat to ne trpi pa su fotke blago zatalasane... Ali nadam se da vidite šta treba da se vidi... Stvarno ozbiljno razmišljam o kupovini SLR fotoaparata... Ali, preskupi su... :(

OBUKLA SAM:
kombinezon by Svaštarica (1800,00 din)

baletanke by Women'secret
torba by H&M mašne za cipele by Aldo
sat by Aldo
prsten by Six
kaiš by Accessorize
minđuše poklon od drugarice Nadice za diplomu :)




:* by Marina


photos by Mira i Redža :*

6 comments:

  1. pa bash vam je slatka nova fontana. komb je bash fino letnja, ali klaaaach, klaaaach mi je mmhm. stvarno shto nemamo taj H&M :/

    ReplyDelete
  2. Čačak!!!!
    Ne mogu da verujem da ovde nađem moju Čačanku:))))
    Na žalost, bila sam kod mame skoro, ali na kratko, pa nisam videla fontanu uživo, hvala za fotke.
    Ja sam iz vremena kad je postojao korzo, a zatim su se mladi okupljali na platou, nije se moglo proći, tada nije bilo kafića, kafane su nam bile zabranjene, pa smo tako stajali pričali i pljuckali na platou....posle, kao student, najradije sam izlazila u "Proleće", "HB" i "Bunker"

    ReplyDelete
  3. Oh wow I just love your accessories!!

    http://pagesixxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hvala ljudi. Ma nek se otvori onaj H&M u Zagrebu i ja srecna... :))

    @Nena eto Neno iste priče priča meni moja mama Mila... ;)
    Obavezno kad dodjes sedi pored fontane, voda je zakon... :)poz!

    ReplyDelete
  5. marina znači outfit wow! pazi kad bih mogla sve tako kao ti :) al mi nemamo ovako divnu fontanu, samo malu pljuckajuću :) a moram da dodam kao svršeni arch da je mesto za fontanu divno, baš je trebalo tom platou nešto da se oplemeni i da postane prijatnije mesto okupljanja :) :* slažeš se? e pa i ja ću doživeti to okupljanje tamo uskoro :) :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails