Wednesday, September 1, 2010

White shorts... / Beli šorc...











Stvarno je bilo toptlo predveče, pre dva dana... Mislim toplo za ovaj šorc. A onda se klima neverovatno promenila. Definitivno dolazi jesen. Da znate. heee. A ja definitivno trebam nove baletaknke, starke i kratke čizmice. Evo već sam se unervozila, jer stvar je u tome što nosim 41 i u Zari ili Stradivariusu i Bershki mi je sve knap_malo. Odgovara mi obuća u Dieselu, Miss Sixty_ju i tako nekom preskupom mestu... Mrnjaaaaau! Za dve nedelje putujem u Barsu pa ću tamo naći nešto valjda! H&M evooo me stižem. kekeke

ljubim vas dragi moji!

OUTFIT:

šorc by Time Out
košulja by NewYorker
naočare iz novina
torba by Reserved
sat by Swatch
narukvica poklon
prsten by P...S...
sandale no name



:* by Marina

6 comments:

  1. Prsten je extra, jel si ga ove godine kupila?
    Torba je takodje bas lepa :)

    ReplyDelete
  2. da re mesec dana... bio je na snizenju ali predpostavljam da ih ima još. koštao je 270 dinara. i zaista je prelep... Hvala Majche!

    ReplyDelete
  3. dja mi se! a naravno da imamo iste sandale. samo su moje braon ::))

    ReplyDelete
  4. Super su sandalice,boja im je lepa. :)

    ReplyDelete
  5. Sorts ti stoji wau...a ne sekiraj se za obucu iz Zare i Stradivarijusa jer znash i sama da nije kvalitetna i da traje jedno sezonu Radila sam u Zari u Knezu dve i po godine i takve ih je reklamacije bilo na obucu da nemam rechi...dobro,jedino su cizme u mogu da budu ok...I ja isto nosim nesto izmedju 40 i 41 pa mi je svaki peti par u broju 41 dobar(mislim na obucu iz Zare)Moja topla preporuka je Aldo a tamo imam i vezu:) pa ako treba nesto da se sachuva javi cmoks

    ReplyDelete
  6. @Mina care. Javljam ti se ako treba neko cuvanje! oni imaju i 42 broj! heheh,,,

    @Jelena, ne verujem... ;)

    @cipelica hvala, bile su bas jeftine... to je bitno! heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails