Monday, January 10, 2011

Batwoman... / Slepa mišica...

 




 



 



Postavljam ovoliko fotografija jer su stvarno odlične i govore o tome koliko je nama super dok se fotkamo... :))) hvala Anjac!

Look: džemper, šubara i čizme_ no name, farmerke_ Zara, majica i prsten_ H&M, prsten_ Six,naočare_ NewYorker, sat_ Swatch, ogrlica_ RINGeRAJA


da, setila sam se jedne pesme koju smo slušali na faxu... Neveno cmok!


Cake - Never There by eatsnbeats




 :* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

27 comments:

  1. koji je to lak? fenomenalan je!

    ReplyDelete
  2. mnooogo mi se svidja ovaj tvoj dzemper, ali sam ti to vec rekla... slicice su kao da si na nekoj planini! super super! :)

    ReplyDelete
  3. heheeh..izgleda da obe imamo isti problem sa slikama, kako smanjiti brojku a ima tolikoo dobrih*! :) subara je divna, dzemperak super ( olja nam ima takve u svim bojama, divni su) , slepi mis je bas sladak, naocare mnogo dobro izgledaju....odlicno!vidi se da ste se zabavile!

    ReplyDelete
  4. Lak je apsolutno fantastičan. Koja marka, koji broj..? :)

    ReplyDelete
  5. Slatka kao i uvijek, lajkam đemper jako <3

    ReplyDelete
  6. voliiiim subare!!!
    ova tvoja je sjajna!
    ogrlica je superiska!:*

    ReplyDelete
  7. Super kao i uvijek...A vi samo uzivajte jer i mi uzivamo u punooo slika :-D Dzemper i naocare mi se najvise svidjaju :-**

    ReplyDelete
  8. ovo je pre preslatko!! čizmice su za prste polizati! :*

    ReplyDelete
  9. Da ne nabrajam posebno...sve mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  10. Super je lak!! Slike su fenomenalne!:)

    ReplyDelete
  11. hvala girls...

    lak je geeenijalan i to essence_ metallics kolekcija
    ovaj se zove "nothing else metals"

    http://2.bp.blogspot.com/_s7Jeruakv5Y/TM7LP0zxcOI/AAAAAAAAAG4/UoMMEi1JYcY/s1600/Essence+Metallics+flesjes.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/__8aJ8rFS9nc/TRpqfc61SJI/AAAAAAAAAg4/9D_VI2V6Nfk/s1600/essence+nothing+else+metals+bottle+close+up.jpg

    http://farm5.static.flickr.com/4086/5173985408_ea8794c666_z.jpg

    ReplyDelete
  12. Hvala na komentaru:)
    Šaljem ti link moje palninske kuće možda ti se svidi:
    http://www.zondraart.com/2010/05/drage-kreativke-razmisljajuci-o.html
    Pusa

    ReplyDelete
  13. Super su ti fotografije,a blog je jako interesantan,sve pohvale!

    ReplyDelete
  14. čizmice mi se sviđaju jako jako :) ...

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. odličan blog, već pratim, nadam se da ćeš i ti moj pratiti :) thanks
    outfit je divota!
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. odlican, volim tvoje kombe. savrsen mi je ovaj lak za nokte, nadam se da nisu rasprodani bas svi, totalni su hit :) iva

    ReplyDelete
  17. @the chic book pozuri, ja kad sam bila malo ih je ostalo... :(

    ReplyDelete
  18. jao sad sam tako ponosna sto sam otkrila lak :D
    subarica <3
    dzemper, tviti, tragovi u snegu, ringeraja, sve
    i jedan specijalan hag za fotografa ;)

    ReplyDelete
  19. Kako slatka šubarica :) Lepo ti stoji!

    ReplyDelete
  20. cute...love the boots and hat!

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Šubara & Čizme!:)) Divne su fotke. Ne znam koja mi je lepša:*

    ReplyDelete
  22. kombinacija prekrasna, džemper pogotovo! A ti sva nekako zračiš na ovim slikama! divan post! :)

    ReplyDelete
  23. Nadam se da je prsten za dva prsta iz Sixa a ne iz H&М-а, zelim ga :(

    ReplyDelete
  24. @Anonymous ipak je taj na dva prsta H&M i to muški... bzv. :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails