Saturday, January 29, 2011

Pierre Premier evening... / Pierre Premier veče...

 Ovakva pozivnica je stigla u inbox. :))))

Sve sam znala i jedva čekala. :) Druženje, klopanje, presvlačenje, traćanje... Najs!
Društvo: pre svih Anja, Brana, Ivanka, Jelena (mozak ove operacije), Vanja i ja. Nedostajala nam je Leyla, koju svi jubimo u ruku! :*

A kako je bilo: pa nadam se da će fotke reći koliko divno...
 SEE POST


 

moj outfit:
farmerke_ Pull&Bear, majica i sako_ H&M, čizme_ Kowalski, rajf_ Pierre Premier (pozajmljen), torba_Mango, nakit_ Accessorize, sat_ Swatch

A dobili smo i najkjut posluženje... celo carstvo...
 

 
Anjac moj!

 
 
 Anja je našla "svoj" kaput...
ja sam naravno morala nesto da probam... animal print + red... mmmm

O Pierre_u sam vam pisala i znam da znate, ali evo par reču od njih: 

"Beograd je krajem februara prošle godine dobio jedno sasvim posebno mesto, Pierre Premier koncept butik koji slavi originalni francuski šik. Pierre Premier u naš glavni grad donosi dašak glamura i trendova iz Pariza. Po prvi put se kod nas mogu pazariti brendovi By Zoe, Iro, Roi et Moi... A tu je i fantastičan nakit Angie Gooderham i Anton Heunis, kao i Maison Fabre asesoari i ručno rađeni broševi Ann-Marie Herckes.

Enterijer butika je inspirisan idejom lepog devojačkog stana na poznatoj aveniji Pierre Premier de Serbie u Parizu. Pierre Premier devojka je živahna, maštovita i šik i vodi vrlo zanimljiv život. Voli modernu umetnost, često ide u pozorište i prosto obožava modu."

A popust? Pa da...


"Na izmaku februara opraštamo se od zimske kolekcije uz fantastičan popust od 50% i polako se pripremamo za prolećnu kolekciju. Ona će ovog puta uključiti i odeću poznatih francuskih brendova Antik Batik i Belle Sigerson Morrison, a u ponudi će se naći i Naelie kupaći kostimi."
I za kraj MAH_MAH od svih nas!!!

ONAJ DIY ide sutra! Kunem se! :)))
:* by Marina

photos by all girls
translation by Aleksandra Paljić

22 comments:

  1. Aaa kako su super one rukavice sa leopard printom! :D ja bih takve :D
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. preslatke ste sve zajedno sa tim vasim macama, sovama i ostalim zivuljkama!! :)

    ReplyDelete
  3. preslatke ste sve zajedno sa tim vasim macama, sovama i pstalim zivuljkama!! :)))

    ReplyDelete
  4. Ja ne znam sta mi je lepše!:) P.s. Mnogo su ti dobre čizme M!:):*

    ReplyDelete
  5. evo zbog cega sam ti rekla da me neko smorio i usporio! :))))...ma bjutiful micane!!!! :*

    ReplyDelete
  6. divno nam je bilo, hocemo opet! :) sa sve kolacicima!

    ReplyDelete
  7. jaoo zaljubljena sam u kosulju s lutke pored koje si se slikala, ona bijela na traper shorts, savresno <3 i kaput koji se moze 'odvojiti', zelim u ovaj ducan <3

    ReplyDelete
  8. Još jednom divno za butik, okupljanje i vas!
    Nisam još nigde napisala da mi se nakita baš dopada!
    A crveni kaput je fantastičan, tri zime maštam o istom i sve mi nešto ne odgovara (komplikovana!). Ovaj mi je divan još + animal rukavice...

    PS. Pozadina ti je odlična!

    ReplyDelete
  9. kombinacija crveni kaput+leo rukavice izgleda famozno. fotogenichna bre :)
    a anjac kaput je juche capila branislava :)
    + josh jedna stvar nisam doruchkovala, a otvorishe mi se kolachici pred nosom, ocu mishonju saaad
    i druzicemo se mi jossh :**

    ReplyDelete
  10. predivne slike! sigurna sam da ste se lijepo provele:)

    ReplyDelete
  11. hehe pazi ovu JK ''anjac kaput je capila branislava''!molim da se zabelezi u zapisnik: okce sam prva bacila na doticni!:D
    salim se, anjac, ja ga kupih i ne zalim ni malo, zato i ti trk, pa da se fotkamo zajendo!:)
    sori, marince, sto se koristim tvojim blogom sa divnom novom pozadinom, za internu komunikaciju!kada ova anja nece da napravi svoj:D
    no, da ponovim jos jednom bilo je divnooooooo, i jedva cekam novoooo okupljanje!!!ljubim vaas!!!

    ReplyDelete
  12. Preprepredivne ste sve! Stvarno je redno da i Anja napravi blog! Jelena je predivna, poslala je i meni pozivnicu i ne znate koliko mi je krivo sto nisam u mogucnosti da se druzim sa vama. Nadam se da cemo uskoro bar kafu da pijuckamo negde zajedno! Mnogo ste slatke :***

    ReplyDelete
  13. Prelepe sve slike....Verujem da vam je bilo divno...I meni je stigla poyivnica,i bas mi je krivo sto nisam dosla,ali bice...
    Marina H&M jakna je.....Nemam reci...:))

    ReplyDelete
  14. Suuuuuper!!!Fantasticna kombiacije...sveeee..Marina ti si "kraljica" mode..sve pohvale i ostalim curkama..crveni kaputic-za 5!!

    ReplyDelete
  15. Vec sam napisala koliko se divim vama i fotografijama. :* Zao mi je sto nisam mogla doci.
    Malo je reci da ti je sako predivan. :)))
    Posebno moram izdvojiti ovaj bros:
    http://2.bp.blogspot.com/_FPv-SG00S8Q/TUNbuwj0KoI/AAAAAAAAIcE/qg9Ch8wZJus/s1600/Pierre+Premiere+blogerke+%25287%2529.jpg

    ReplyDelete
  16. Leopardaste rukavice <3
    Videla sam ih u nekim novinama i zaljubila se. Dibidus :D

    ReplyDelete
  17. Zene moje, eve me! E, bre nedostajale ste mi na onoj planini sa sve snegom, suncem, cvikama, toplim cizmama da se fotkamo i uzivamo...nedostajalo mi je i ovo mestasce M ...jedva sam cekala da dodjem da vidim sta se sve izdesavalo... /cela 3 dana bez neta _OMG!!!/ Branooo...diiivno da si ga kupila, pa ti znas da sam ja navijala za to! ;) Jedva cekam da ga vidim u nekoj super_ql_loodoj kombinaciji___savrsen je!:)
    Daaaa...PP...divno nam je bilo to vece! Sad kad gledam imam utisak da je bilo nekako davno...kad je sledece okupljanje,a kad,a kad? :) Maki, crveni kaput + animal print je pun pogodak! Sada vec Branin kaput___savrsen! Ko nije bio trk u PP da vidi sta sve divno ima! Hvala JK na pozivu, divnoj atmosferi sa divnim devojkama i predivnim kolacima! Ljub

    ReplyDelete
  18. @Anja Srrrrrcooo, dobro došla. Nedostajala si MI (nam)!

    ReplyDelete
  19. crveni kaput je wow! i slicice su oooodlicne... bilo nam je bas lepo! :*

    ReplyDelete
  20. i kako ja ovaj post vidim tek sad??? :)

    ReplyDelete
  21. Sako ti je genijalan, ne mogu da verujem da je h&m :) GENIJALAN ! :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails