Friday, February 18, 2011

DIY_ Accessorize like pearl necklace / Uradi Sam_ Accessorize ogrlica od bisera...

 
Da vam odmah bude jasno, pravim vam ovo:
 
Videla sam ovu lepotu od ogrlice iz Accesorizea i u radnjama i u novinama. Ni jednu nisam videla na cuvenom 70% sniženju (verovatno su je povukli, pa će je vratiti po punoj cenu, jer oni su u tome stručnjaci :P)
I evo kako da je napravite.
spravice za koje do sada možda niste čuli fotkane izbliza...
 nanižete na strunu oko 15 bisera
 na jedan kraj strune koju ste skratili, ali ostavili duže krajeve, stavite ovaj stiskavac za strunu
 na kraju strune stavite metalni prstenčić koji služi da se iznegne vezivanje čvora... Ili jednostavno vežite čvor na kraju :)
 provucite slobodan kraj strune kroz prvi stiskavac

dovucite ga do metalnog dela tj. čvora
 i stisnite! :)
 odsecite višak strune, a ako vam ona ipak ostane, slobodan deo strune uvicite u rupice obližnjih perli
 za kukicu prvog stiskavca zakačite veliki stiskavac (onaj za trake)
 stavite rips traku u veliki stiskavac u stisnite kleštima
 isto ponovite i sa druge strane niske...
na krajeve rips trake (čije ste dužine odmerili na svom vratu, otprilike 18cm) takođe stavite po veliki stiskavac
 na jedan kraj alkom zakačite bravicu,
 a na drugi kraj maleni lanac
 i ogrlica je skoro gotova... Još samo final touch...
 isecite 2 parčeta rips trake (dužine oko 25cm)
 vežite duplu traku u mašnu i isecite krajeve na zig-zag i popalite ih upaljačem (to nikad ne zaboravite da uradite kada sečete traku, jer će se u suprotnom krajevi osipati)
zašijte mašnu za jednu traku na ogrlici
 ima tu ušivanja, kao što vidite. :)
 I vaša "Аccessorize like" ogrlica je gotova... :)

 Skoro sav materijal ćete naći kod "bake na Slaviji" tj. Žike plastike ("neugledna radnjica" na Slaviji, u Kralja Milutina, čim skrenete u krenete da se penjete u ulicu), sem bisera i rips trake koje sam kupila u pozamanteriji preko puta Meka na Terazijana (ulaz u zgradu pored ulaza u radnju P...S...; pa na prvom spratu)

I na kraju, kad smo već kod bisera, Rundek OVDE kaže:

"Doći će dan, ka ću se vratiti u Kurdistan.
Od bisera, doneti ću niske, za tvoj beli vrat.
Dva bisera, usred duge niske, to smo ti i ja"

Pokušajte da napravite ovo slušajući dobru mjuzu... Uživancija.
p.s. Hvala Leyli na pomoći oko ovog DIY projekta! :* L!

hej, da, da li vam se sviđa dragi moji?


:* by Marina
photos by me and Leyla
translation by Aleksandra Paljić

58 comments:

  1. Sjajno!:) Ovaj mi je sad omiljeni DIY post!:) Bravo M! :*

    ReplyDelete
  2. @Juliet Hvala JJ! I bravo na brzini komenta! :*

    ReplyDelete
  3. ogrlica je prekrasna, a tutorijal vrlo detaljno napravljen, mislim da ću se okušati u izradi slične ;-))... hvala

    ReplyDelete
  4. Jako je lepa! I svaka cast na detaljnim objasnjenjima u svakom tvom DIY!
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. So cute!!! Love the necklace!
    Well done!

    Follow me? I'll be very happy if you do it!
    THank you so much!

    www.cipollainspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. bravooo, odlicno izgleda!super objasnjeno!

    ReplyDelete
  7. Sjajno si obavila ovu stvar!!!

    ReplyDelete
  8. prepreprelepaaa je :* ma kakav Accessorize,Marina je zakon! :)

    ReplyDelete
  9. bravooo! super izgleda :)

    ReplyDelete
  10. Predvivna je! Bacam se sto pre na pravljenje ovakve ogrlice ;)))

    ReplyDelete
  11. Ti si genije, fenomenalno! Oduševljena :)

    ReplyDelete
  12. skroz si profi:) znas kako kazu: ogrlica u Accessorize-u 600din, rajf-200din, lak za nokte 150 din...Marinin diy-neprocenjivo :P

    ReplyDelete
  13. predivno! taman ideja za potrošit stare bisere!

    ReplyDelete
  14. wow, bravo, jako dobro, bolje od originala :)

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Prelepa je, a objasnila si sjajno...mislim da cu se i ja sa dve leve ruke usuditi da pokusam:)

    ReplyDelete
  16. Super je ogrlica i svaka cast tebi na izradi i objasnjenju..:-D

    ReplyDelete
  17. jeeeee... divnooo... a sta je sa onim tufnastim tilom??? :D trep trep

    ReplyDelete
  18. bravo marina, još jedan dokaz da si opasna po državu :*

    ReplyDelete
  19. Ijooooj sto sada nemam zakackice pa da nosim veceraaas?! :( alii za koji dan cu u tri boje da napravim <33
    Jedan od najboljih DIY postova koje sam citala ; )

    ReplyDelete
  20. Predivno je i stvarno odlicno objasnjeno, ali ja ovo ne bih umela da napravim ni za deset dana :D

    ReplyDelete
  21. Super je.... Lepo objašnjeno i vrlo pedantno urađeno. Svaka čast!

    http://unikatnenarukvicesr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Uuuuuu... svaka ti cast:)




    wwww.mina-fashioaffairs.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. micane, pa svaka ti cast! et', sad se mozes udati:))))
    :**

    ReplyDelete
  24. This reminds me a bit of my black crystal lanvin necklace. :)

    Excited to see you using the Bloglovin' Artist Icon I created.


    x X

    ReplyDelete
  25. Predivno! Bravo, Marina.

    ReplyDelete
  26. Bravooo!! Pocela bih sa izradom odmah ali nemam materijal.. :D Predivna je :D

    ReplyDelete
  27. svaka cast! jednostavan elegantan detalj koji zaista svako moze napraviti i ocigledno ne mora da kosta mnogo. go diy!
    braaavoo :)

    ReplyDelete
  28. Bravisimo bella !!!

    Svakim danom u svakom pogledu sve vise i vise napredujes :)))

    ReplyDelete
  29. wow M ovo je sjajno!
    vidi se taj arhitektonski background samo neshto pravish :)
    inache ovu ogrlicu sam kupila na 70% (dodushe za poklon) jer sam dobila +20% kao chlan kluba na onih 50 kekek ::)))

    ReplyDelete
  30. Divnoooo, svaka cast...Moram uskoro da prosetam do neke pozamanterije pa da napravim nekoliko ovih DIY stvarcica...
    P.S. Morala sam da kupim onaj rajfic iz prethodnog posta, presladak je i boja je divna <3

    Jelena (Avon :-))) )

    ReplyDelete
  31. jao bas su mi fotogenicna kljestanca :D
    nije ti ni DIY los :P

    <3
    kad ce onaj sa tufnastim tilom?

    ReplyDelete
  32. ajme! svaka čast! izgleda bas kao i onaj iz asesorajza <3 divno si ga načinila :*

    ReplyDelete
  33. Hvala cure na ovoliko komentara... Drago mi je da vam se dopala, i obavezno probajte ako imate zelju. Nije tesko, a vredi. :)

    Uskoro outfit sa njom!
    A, od tufnastog tila ce nastati već nesto... U manjku sam sa rajfovima, pa se smišljam, kako da ga iskoristim. kekek.

    :* za sve!

    ReplyDelete
  34. wow, wow, wow, pa Marina, svaka cast!:) Ovo je i bolje od originala, zaista, sjajna si! remek-delo!:)))

    ReplyDelete
  35. Divno je, Maki...Ovo pravim definitivno ovih dana...

    ReplyDelete
  36. svidja mi se idea!

    Moj novi blog:
    www.chick.in.moonboots.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Sad sam je napavila i suuuper je ispala!Hvala puno Marina:)

    Del

    ReplyDelete
  38. @Del Bravo, svaka cast. Nije ovaj DIY bas lak! :*

    ReplyDelete
  39. Woooow! Svaka cast! Odusevljena sam :))))

    ReplyDelete
  40. Upravo sam je napravila! Nije lose ispala. Mozda je trebalo da stavim malo vecu masnu, ali opet izgleda o.k. Hvala ti mnogo! :)

    ReplyDelete
  41. @Jasmina Nema na chemu dear! Hvala tebi sto si se javila. cmok cmok!

    ReplyDelete
  42. Jao, ovo je sa-vr-še-no!!!! Popodne se bacam na posao :)))

    ReplyDelete
  43. Odlicno odradjeno, jos bolje objasnjeno!
    Sve cestitke za blog!


    http://handmadebysandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. MOLIM te, napravi tutorijal kako napraviti masnu...:) pokusavam vec 2 dana, ali mi nikako ne ide, doduse ja sam uzela satensku traku, ali verujem da je isto... cak mi ni youtube nije pomogao...:/ znam da sam retard, ali molim te mi pomozi..:) :*
    p.s. diy je savrsenstven!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails