Monday, February 14, 2011

HAPPY VALENTINES DAY... ❤/ Srećan dan zaljubljenih... ❤

IF YOU CANT BE WITH THE ONE YOU LOVE... LOVE THE ONE YOU'RE WITH.
❤❤❤ HAPPY VALENTINES DAY ❤❤❤
U maminom i tetkinom plakaru naišla sam na pravi mali vintage raj. Čim se garderoba očisti na hemijskom i prepravi kod šnajdera (uhlavnom skrati) pokazaću vam sve... Uglavnom, sakoi, krzna i široke suknje... Ovo sam sinoć na brzinu fotkala, samo da vam dočaram lepotinju. 
Fotosi su krš, ali prepričavaju doživljaj!

I've come across a true little vintage paradise in my mom and aunt's closet. As soon as the wardrobe is dry-cleaned and tailored ( mostly shortening) I'll show you all...Mostly blazer, furs and wide skirts...I took these photos last night in a rush, just to illustrate the beauty. 
The photos suck, but they show how much fun I had!

uska pencile bela suknja + žuta koša od viskoze + lija
pencil slim white skirt + yellow viscose shirt + fox
moja soba + krš = motion blur
my room + mess = motion blur
tamno braon šubara (samo takvu i sivu nemam)... sad samo sivu nemam :P
dark brown fur cap (that's the only one I don't have...and I don't have a gray one)... now I only miss the gray one :P
samo deo... only a part of the paradise...
 p.s. podseća li vas ova divna bubamara suknja na onaj Carrie Bradshaw momenat!
 p.s. does this lovely ladybug skirt remind you of the famous  Carrie Bradshaw moment?
p.p.s. Uživajte danas... I sutra... I svaki dan... ❤
p.p.s. Enjoy today...And tomorrow...And every day... ❤
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

19 comments:

  1. Preslatko kao i uvijek, odlično ti stoji pencil ;) javi kad stigne pismo, poslala sam obično, valjda će doći :|

    ReplyDelete
  2. Suknja ti mnogo dobro stoji!:):) <3

    ReplyDelete
  3. odlicna je suknja, kao i boja kosulje! jeee za pun krevet stvarcica!ova zuta plisirina mi najvise privlaci paznju! :)

    ReplyDelete
  4. Srecan i tebi Dan zaljubljenih! :)

    ReplyDelete
  5. Aaaaa, suknje overload! Savršeno izgledaju :D Ustvari, sve je uberkul, jedino mi jadna lisica izaziva PETA momente xD Inače krzno podnosim, ali kad vidim glavicu ubogu, ah.

    Šubare ti divno stoje, nemoj ih skidati nikada u toku zime xD

    ReplyDelete
  6. i meni je suknja vrh,ali lisicu ne mogu da svarim,oduvek su mi bile grrrrrr!
    Srecan dan zaljubljenih!

    ReplyDelete
  7. hahah lijaaaaa. nisi normalna :)))))
    a tufna suknja? totalni seks i grad! aktiviraj je :*

    ReplyDelete
  8. kul draga, sviđa i se ovaj feminin look <3

    ReplyDelete
  9. Najlepse stvari se pronalaze u maminom, tetkinom, bakinom ormanu. :)

    ReplyDelete
  10. Joj sve ti je prekrasno, volila bih da i ja imam takvu "ostavštinu" :) I meni je lisica isto malo previše, znam da su nekad bile jako cool, ali danas uh malo su drugačija vremena.

    ReplyDelete
  11. lijepa ti je suknja, prava biznis žena ;) čekam te u ovoj bubamara suknji :*

    ReplyDelete
  12. Znam sta sve moze da se nadje u vintage ormanima...Nazalost,moja mam je delila svima...:(
    Super su slike bre..:)

    ReplyDelete
  13. Imam i ja liju, ali je ne volim :D

    ReplyDelete
  14. PREDIVNO!!! ova suknja i bluza...woooow...machko,takva da dolazis na posao :) dress code :) jel to znaci da moram i ja...oh...noooou! :)
    tufnasta Carrie Bradshow suknja je za umreti!
    jedva cekam kombinacije! ;)
    cmoka

    ReplyDelete
  15. Srećan dan zaljubljenih :) Divne stvari!:)

    ReplyDelete
  16. Suknja ti predivno pristaje!
    A sa kombinacijom me odusevis kao i uvek!
    srecan ti dan zaljubljenih ;)
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. WOW .. LUDO, LIJEPO, OTKAČENO
    BRAVO

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ahahaha kraljice! uljepšala si mi dan s ovom mrtvom lisicom :D

    puno pusa na ovaj zaljubljeni dan hihi i tebi i liji :P

    ReplyDelete
  19. suknja sa tufnama je pun pogodak.. hm, moram pretraziti mamin i tetkin plakar, ko zna sta nadjem :)

    posetite i mene http://ljubavimoda.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails