Sunday, March 6, 2011

Not so SUNday... / Nesunčan dan...

Juče je Subota bila prehladna. Pa smo se prošetale do Ušća. KFC i mini shopping. :)Anja, Leyla i ja... :)
Yesterday was Saturday, a freezing cold one. So we went to the Ušće shopping center. KFC and mini shopping. :)Anja, Leyla and me... :)


LOOK: pantalone i prsluk_ Zara, košulja_ Benetton, marama i čizme_ no name, ogrlica_ Six, prsten_ LoveLeyla, šešir_ Glum up

A šta sam kupila i probala i videla u shoppingu... U SUTRAŠNJEM POSTU!
 Biće to super post za ponedeljak. Da se oraspoložite... :* dragi!

LOOK: trousers and vest_ Zara, shirt_ Benetton, scarf and boots_ no name, necklace_ Six, ring_ LoveLeyla, hat_ Glam up

And what I've bought and seen in my shopping spree... IN TOMORROW'S POST!
 It'll be a great Monday post. To put you in a good mood...:* my dear!

Čekali smo 7icu do Ušća 100 godina... Na stanici mi je ovaj detalj ulepšao dan... :) Odmah u folder INSPIRACIJA... Slične čarapice imam, farmerke sa rupama takođe... :)
We were waiting an eternity for the tram 7 to arrive to go to Ušće... This detail on the tram stop made my day...:) I've immediately put it in my INSPIRATION folder...I've already got similar tights, ripped jeans also...:)

:* by Marina

photos by Leyla
translation by Aleksandra Paljić

20 comments:

  1. viikendom se ne ide u trzne centre
    a ja se upravo spremam do delte po neki poklon
    haha blagish meni :)
    p.s. posle ekskluzivnog previewa mogu reci samo - odlichan ulov!

    ReplyDelete
  2. vikendom se ne ide u trzne centre, osim u slucaju kad ponesete sa sobom tablu lekova protiv glavobolje :D

    a iz prvog oka vam odajem info da je kupovina bila vrrrlo uspesna ;)
    jedino ne znam zasto nam niko nije trazio autograme, jer su sve oci bile uprte u nas dok smo se fotkali :P

    ReplyDelete
  3. aaaa i ja sam juce isla do usca i znala sam da cu se pokajati od silne guzve, aspirin nisam imala :(
    i da, super mi je ta ogrlica :)

    ReplyDelete
  4. zvijezde Ušća :) sladak je ovaj šeširić :D <3

    ReplyDelete
  5. kako ti je lep sesiric:) Jaooo nedelja i trzni centri. Ja najradije oko 11h i to ponedeljkom svratim, nema zive duse:) Do 12h:D

    ReplyDelete
  6. ma vi ste totalno druga dimenzija..u nasoj je cak zabranjeno fotkanje! btw, obozavam taj momenat kada svi bulje kao telad dok se obavlja fotkanje..:)))))
    divno micane! :*

    ReplyDelete
  7. hehhe, sedma slika je genijalna, prvo zbog poze, a drugo zbog pogleda ljudi! aaaa, valjda ce se navici jednog dana da je slobodno fotografisanje na javnim mestima, a kao najvaznije da je nepristojno buljiti u druge ljude! kaze bonton! sesiiiirrrrkoooo! neka ste se lepo provele! a nove stvarcice..mmmm ;) i ja cu da se hvalim da sam ih videla!:*

    ReplyDelete
  8. Kako se nismo sreleeeee???!!!:D
    bas mi je krivo saaaad!
    kad god vidim ovaj sesir, pozelim da ga posedujem!predivan!!!
    i jaaako lajkam tvoju street style fotku!:)
    ljuuubac M.!!!

    ReplyDelete
  9. jako lep sesir! :D
    jedva cekam leto, pa da vidim i taj suncan predivan dan vec jednom :D

    ReplyDelete
  10. aaaaa:) kaku su dobreee ove čizmeee :)

    ReplyDelete
  11. Prsten mi se mnogo svidja,divna boja<3
    Pogledi ljudi su da umres od smeha :D

    ReplyDelete
  12. Obozavam Marinu jer mi ulepsa dan.

    ReplyDelete
  13. Ma tko kaže da nije sunčan? Ti si trak sunca u tmurnom vremenu! :))

    ReplyDelete
  14. Ušće je tako super shopping centar :) ...
    uživate! lijepo :)

    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Divan sesir, prsten i ogrlica! Htela da narucim onaj vas crni prsten sa krilima, i Branislava me je preduhitrila, tako da se javljam za sledeci nov!:) Bas mi treba neki originalni prsten!:) A ova poslednja fotka je vrh, bravo Marince!:)

    ReplyDelete
  16. Sesirkoprva ti je i komb i sve!A ljudi ko ih sisa-tako meni kaze Vanja, a vidim ti si to naucila:))

    ReplyDelete
  17. :) lepi,prsten je mrak!:) ...i cela kombinacija...i sesirko nas obozavani! Jel Leyla izgrdila Nacu? :)
    cmokic

    ReplyDelete
  18. Jesteeeeee, jedva je pretekla. Cak sam razmisljala da je saljem da opljacka magacin. Za kaznu. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails