Friday, April 1, 2011

Just a kid. / Detinjarije.


Ej, ljudi... Imam jednu novost. Pre dva dana sam odlučila da se šišam na kratko. Kratki bob. OVAKO NEKAKO . Zakazala sam frizerku za ponedeljak. Šta mislite?
Ja jedva čekam...
A sad post:

Hajde da se slikamo u parkiću, tu blizu... Reče Anja... 



 LOOK: suknja_ by šnajderka (Milutinova mama), čarape_ no name, čizme_ Elle, kardigan_ Stradivarius, ogrlica_ Kinezi + DIY, sat_ Swatch, majica_ Pierre Premiere, prsten panda_ Accessorize, prsten_ Police man.

Ovo bi fotografisano pre ere "Novog aparata"... Ali svejedno ima draž...
A sad mi se jede sladoled... Pričale smo o tome da su valjda do sad naivni ljudi polizali one od prošlog leta i da su u frižidere stigli novi i sveži. Mnjam, mnjam... Kada bi se samo vratio moj omiljeni STOPI, nogača sa ukusom banane... Mmmmm

I da, opet izvinjenje za GOMILU fotosa, ali suknja je neodoljiva i nisam, dakle, mogla da odolim... :P


P.S. A za ono šišanje sa vrha posta... 

Nema šanse...
APRILI-LI-LI-LI-LIIIII!
soriška za šalu, morala sam da vas nasmejem malo. :*

:* by Marina
photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

35 comments:

  1. Super, super, super!Ogrlica je bas kul i nikad ne bih rekla da ide sa opustenijom kombinacijom, al stvarno ide!

    ReplyDelete
  2. Hehehe a već sam htela da kažem kako ne mogu da otvorim sliku!:D Bravo Marina!:)) :*

    ReplyDelete
  3. znala sam da zezas! :)))

    suknjicak mi se mnoooogo svidja i odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
  4. hahahahaha, luda si! Super ti je stil, bas mi se dopada (dosadna sam vise), volim sto si u opustenom fazonu a opet to izgleda tako... luda si za salu, ccc, hahahahahaha. A fotki sto vise to bolje. Lep vikend! Pozdrav.

    MiT

    ReplyDelete
  5. hahahahaha care, nisam mogla da otvorim sliku i odem na google da vidim... prvo sam pomislila joj sta ce Mila da kaze, znas kako ona voli tvoje duge uvojke, kad ono aprilililili.... kombinacija je vrh, svi smo mi ustvari dece...nego kako te na jednoj fotki gleda ona mala devojcica sa tataom...hoce i ona da se ljulja
    ljub jovo

    ReplyDelete
  6. heheh :))) ma divna suknja i lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
  7. Super kombinacija,sve fino uklopljeno,a suknjica apsolutni hit. :-D A ja sam nasjela na fazon za frizuru,zaboravila sam da je danas 1. april :-D Sad moram i ja nekoga za zeznem :-D

    ReplyDelete
  8. a meni se bas svidja ova frizura..razmili o njoj

    ReplyDelete
  9. oooh! i dont understand text, but i love your styl!!! panda on fingers??? perfect!!! :o)

    ReplyDelete
  10. I ja mislim da je friz super.. :)) a suknjicica je preslatka, prava prolecna! :)

    ReplyDelete
  11. Lovely :))

    A jesu jos uvek dozvoljene ove cizme? :)))

    Ja ih ostavila sa strane...vidim ljudi u kratkim rukavima.... :))) a bas mi se nosU jos malooo :)))

    ReplyDelete
  12. Znala sam da je prvi april kriv za sve, ali svejedno si nas prepala bre ;)

    ReplyDelete
  13. da mi ne bi tebe ne bi ni znala da je prvi april :-D
    ali tu suknju cu ti ukrasti kad tad! :-)

    ReplyDelete
  14. Super je suknjica, baš mi se sviđa! Inače, skroz sam zaboravila da je prvi aprila, ne verujem :)

    ReplyDelete
  15. Suknjica je slatkica.
    Hahahaha, kako te samo ono detence gleda. :D

    ReplyDelete
  16. :))))) 1.april :))))))

    http://unikatnenarukvicesr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Hahaha! Blesava! Ja citam za shishanje i sve vreme razmisljam da ti napisem da pazis da se ne pokajes kao ja. Onda gledam dalje slicice i kazem, nece valjda da se shisha. I ono tuturututututuuuuuuu! Zez si nas :***

    ReplyDelete
  18. ahhahahha! luda si skroz, ja misila stvarno :D oću novifoto slike!

    ReplyDelete
  19. Suknjica je prelepa ii ja isto volim da se slikam u okolnim parkovima ;D
    Jaooo ja sam stvarno poverovala ono za sisanje, bas sam se nasmejala ^__^
    Iii Aprililiii :DD
    E da, jela sam pre neki dan lizalicu koja je istog oblika kao Stopi :)

    ReplyDelete
  20. ja sam nasela na šalu, svaka čast. kad malo bolje razmislim mislim da treba da se ošišaš i to baš na jako kratko..mislim da bi bila još više kul, nego što si sad!
    poz iz NS!

    ReplyDelete
  21. hahahah i ja sam naseo na šalu, tj. ti si me podsjetila da je danas 1.april inače ne bi znao i garant bi u sve povjerovao :) iako frizura je super, stajala bi ti ;)

    suknja je mljac!

    ReplyDelete
  22. Hahaha! A šteta, frizura je baš slatka, imala sam sličnu prije godinu dana :)

    ReplyDelete
  23. Frizurica je super i lepo bi ti stajala, ali aprilska sala ti je super :D

    ReplyDelete
  24. Heheheh!Znam da je 1. april al mi uopste nije palo na pamet,sve vreme gledam slike i razmisljam sto bi se sisala..:D
    Super je suknjicica!:)

    ReplyDelete
  25. a ja baš krenula da te zamišljam s tom frizurom:) outfit je sladak ja bih samo majicu mijenjala..možda nečim u crvenoj boji:)

    ReplyDelete
  26. bravooo za snajderku, suknjicak je predivan!
    super foto sesn, bas veselicki :))

    ReplyDelete
  27. Fotkice su skroz otkačene ;)!
    Suknjice je preslatko šarena :)!

    ReplyDelete
  28. genije! presla si nas sve! cak se i Mila uplasila! :) hehe... Suknja je odusev totalni! jao, kad dodje leto, pa preplanule gole noze, pa cvetna suknja i uzdasi na sve strane! ;)
    divno nam je bilo to fotkanje... a svako jeeee... :)
    ljubac

    ReplyDelete
  29. jeej, divnoo zaglavlje, lalee!!! :))) divne su slikice, obozavamm ovu tvoju suknjicuuu!

    ReplyDelete
  30. joj koji si ti slatkiš <3 suknjica plus ovo sivo ma mljac!

    ReplyDelete
  31. ja sam stvarno poverovala za friz.....rekoh sebi...zar toliku kosu da sisa :)a moja nikako da poraste......
    suknja je fenomenalna.....

    ReplyDelete
  32. Obožavam detinjarije i nikada neću prestati da ih radim... Divan post i suknjiče! :))

    ReplyDelete
  33. Ju, pa ja tek sad vidim ovaj kjutnes :)
    Presece me za frizuru... :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails