Wednesday, January 11, 2012

Fields fashion... / (Sa)njiva...

njiva pored puta...








LOOK: farmerke, ešarpa_ H&M, tunika i ogrlica_ Kinezi, prsluk_ Zara man, cipele_ Timberland, sat_ Q&Q (Depo), kapa_ no name (Bulevar), prsten_ F21

Dana 05. 01. 2012. godine Dilpa, Džontra i ja krenuli na road trip do Kragujevca da posetimo Jovanchu <3. Do Kragujevca preko njiva Bumbarevog brda i Knićkog jezera (hteli smo da se fotkamo, izglupiramo i ublatnjavimo), zatim druženje, New Yorker u Rodi, klopanje paste u Zelengori, onda Metro, pa rastanak i povratak u Čačak preko Kraljeva, Samaila, Bapskog polja i Mršinaca (pogubili se + trial verzija GARMIN GPS navigacije na mobilnom). Ali u kolima smo slušali rap, Darka Rundeka i Eyesburn. I cerekali se kao kreteni.
Bilo je sjajno!

P.S. Post ste čekali jer se film razvijao. :)



:* by Marina
photos by Nevena (a.k.a Dilpa)
translation by Aleksandra Paljić

65 comments:

  1. Odlične fotke! A i posebno mi se sviđa tvoj outfit zato što nikad ne bi rekla da točkasti i leopard uzorak idu zajedno, a eto, na tebi izgledaju fantastično!

    ReplyDelete
  2. Maro, svidja mi se kombinacija tackica i leoparda, i svidja mi se nacin na koji to nosis! ;)
    Slike bas imaju posebnu car zbog analogca! :*

    ReplyDelete
  3. fenomenalne fotografije :)

    baš odlično!

    ReplyDelete
  4. Divne slike, a farmerke potpuni odusev!

    ReplyDelete
  5. koliko volim analogne fotke!kapica je super i kanadjanke..:):**

    ReplyDelete
  6. Savršene fotke, baš daju taj "njiva" štih, u pozitivnom smislu, naravno :)
    Prsten je baš slin slin a Timberlandice su mi prve zapele za oko!

    ReplyDelete
  7. Sjajno :) Posto bi bio jos zanimljiviji da si nabacila neki zhulj i opanke :)

    ReplyDelete
  8. kada gledam one strane postove uvek mislim "koliko ovde ima fotošopa, svako bi dobro izgledao" ali ti izgledaš tako divno i bez svega toga, svaka čast Marinice, stvarno dižeš sebi nivo i zadaješ svaki put zadatak :*
    Jelena

    ReplyDelete
  9. paaa da, odmah sam znala da je analogni aparat u pitanju, te boje samo film moze da proizvede, preeeelepo! :)

    ReplyDelete
  10. Kako su dobre fotke.Pomislila sam dok sam gledala da su analogne:)Vidi se da si se super zabavila.Svidja mi se kombinacija,skroz je luda i neočekivana:)

    ReplyDelete
  11. Sjajne fotografije,ovo drvo me podsjeca na Hickokove filmove :) Inace te farmerke su preodlicne

    ReplyDelete
  12. sjajno... da mi je neko rekao ne bih mu verovala da se ovi komadi mogu spojiti, ali ti umeš.
    a za njive 5+.

    ReplyDelete
  13. Po svemu što si navela verujem da vam je bilo jako zabavno, posebno uz mjuzu koju ste slušali ;))
    Ogrlica je baš baš dobra, a poslednja fotka je pobedila!

    ReplyDelete
  14. nema do analognih fotki!!go marina go marina...super izgledas :)

    ReplyDelete
  15. Tufne <3! Ništa bolje od čekanja da se film razvije! Boje su predivne!
    A i njive su nam dobre!;)

    ReplyDelete
  16. Kako su dobre fotografije! Obozavam takva putovanje, kao sto si opisala :)

    ReplyDelete
  17. Ne samo sto trcis po njivama, nego jurcas i po dezenima - sto je svakako nesto sto ja volim i podrzavam! :)

    Slika na kojoj ste "izglupirali" je preslatka!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Predivno, predivno, predivno. Idila...i stil super sve

    ReplyDelete
  19. JOj, prvi put da moram da kazem da mi se ovo ne svidja.
    Fotografije su sjajne, ali outfit je diskutabilan, nesto mi tu ne stima, prsluk mi se ne slaze ni uz sta , kao ni ogrlica..

    ReplyDelete
  20. A jesi blesava srkoz, fotke su super!!! :)))
    Tufne+animal <3 odlicno.

    ReplyDelete
  21. ludice jedna...odusevis svaki put.....kako bi ti ukrala te farmerke...slike su mnogooo dobre...

    ReplyDelete
  22. Slatkis preslatki! Kako ti dobro stoje kapice, a ove farke obozavam! Ovo mi je def najoriginalniji nacin nosenje Timberland cipela, supish uklopljeno!! A i njive, vrh ideja, divota!:)

    ReplyDelete
  23. marina ovo je prekrasno <3 najdraži tvoj post ikad. ta vaša srbija je toliko krasna!!! želim doći i sve proći :D (plus da čitam Mir Jam trenutno pa sam euforicna za srpskim selima ljeti :D)

    :* najveca!

    ReplyDelete
  24. Prave fotografije!!! Strava! Kao klinka sam obozavala tu neizvesnost dok cekam da vidim kako su slike ispale i da li ih uopste ima posto se mom divnom tatici dogadjalo i da osvetli film. Sad sa ovim novim cudima sva car se izgubila...

    ReplyDelete
  25. Najjace slike do sada. Bas si se fancy obukla. xaxaxa.... Pravi si profesionalac postala sto se tice ovih photo sesnsa! xaxaxa.... Mucho pozdarava! :D
    XoXo

    ReplyDelete
  26. analogne fenomenalne! inace njiva-hahahahhaah kralju,hahahahaahahahha.....a to tufnasto je bas super

    ReplyDelete
  27. Kragujevac i njive... živa istina! :) i dalje ne verujem da je ta tunika čajniz.


    http://toujoursanja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. odlične su mi slike, baš umjetničke :)

    ReplyDelete
  29. Savrsena kombinacija - tufnice i "dijamanti"!

    ReplyDelete
  30. I zbog ovoga te volim!Uvijek drugacija!"Film se razvijao" me bacilo na koljena;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  31. Meni je ova tačkasta majica/tunika premedena.
    Slike su ekstra!

    ReplyDelete
  32. Analogne! :D <333
    Vooolim! I moj film se razvio pre neki dan :))
    Mnogo lude fotke, u tvom fazonu :D a za dzemperak sam vec rekla da mi je presladak!

    ReplyDelete
  33. neeeeeeee Timberlandice da ukaljas , pupu daleko bilo ! :) ja moje cuvam kao oci u glavi, kad me neko okrzne, samo se pretece namrstim xD

    fotke su fantasticne, kao i outfit :)

    ReplyDelete
  34. Srcko u novim cipama ti po oranju pokraj Knica :)

    ReplyDelete
  35. Divno Marince, odusevljena sam!

    ReplyDelete
  36. Divno Marince, odusevljena sam!

    ReplyDelete
  37. Ovaj analogac ubijaaaaa!!! Fantasticni fotosi:)
    Nista kao road trip sa svojom ekipm ;)

    ReplyDelete
  38. http://www.bgefoto.rs/ ovde sledeci put idi da razvijas slike,super su i izrada traje najvise h vremena,da ne cekamo sledeci put toliko dugo na post :))

    ReplyDelete
  39. e, kad kazem kao san...ja ustvari mislim na ovo! komplet! od glave do pete, od puta do njive od reke do drveta...pa sve do Dilpinog objektiva! boje! savrseno! Dilpo oko nase, svaka cast! O. je srce, doneo mi je aparatice, opremljeni smo, samo da nagovorimo Dilpu da nam drzi casove! ;)
    krasno! <3 :*

    ReplyDelete
  40. Je l' sramota da kazem da na outfit nisam ni obratila paznju? Njive, kafe, shopping i gubljenje po sumadijskim putevima - to je ono glavno :)

    A fotke... kapa dole!

    ReplyDelete
  41. Predobre!
    Cudnu neku magiju imaju ti analogni aparati... ♥

    ReplyDelete
  42. Slike su divne! Ovo je prvi put da komentarišem i mogu ti reći da si me baš oduševila, ali baš!Svaka ti čast!Samo tako nastavi! :))))

    ReplyDelete
  43. Odlične fotke i još bolje hlače! I prsten! Ma sve :)

    ReplyDelete
  44. Ej pa bili ste mi u kraju...divno sve,skroz simpa kombinacija i bravo za okolis..toga se jos niko nije setio,a vidi kako je dobro:)

    ReplyDelete
  45. super si! vidi se da uživaš u prirodi!

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja moram da kazem da sam impresionirana komentarima, boze ljudi kakvi ste vi poltroni pa to je neverovatno. Kombinaciju necu uopste da komentarisem jer ne zelim da povredim Marinu, fina je i vesela devojka, a blog je njen i moze da oblaci sta hoce, ali komentari da je fenomenalno, najbolji post ikada i slicno, potpuno su fascinantni, bas bih volela da neko objasni sta je u ovom autfitu pogodjeno. Komentari na blogovima mi lice na pricu Carevo novo odelo. Pozdrav Marini, nadam se da ce i ubuduce biti fotki napravljenih analognim aparatom, to mi se bas dopada! Milica

    ReplyDelete
  47. Milicice, mozda, samo mozda je neko sa mnom odlucio da ne mora uvek sve da se pogodi... Dosadno je... Ali ako budem ishla gola, molim svih njih 52 i tebe da mi to iskreno kazete... hihih
    :*

    ReplyDelete
  48. Tufna do tufne :). Jedna od onih tunika koje osvajaju na prvi pogled. Divne fotografije.
    http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. odlicne su slicice, bas volim kada napravis post sa analognim, jeste drugacije, ova tunika ti je preslatka, volim te kombinacije tufne i leoparda, cvece i pruge, ma oni Bee miksevi kako to samo ona ume, hvala joj na tome :) oduvek sam se pitala kako se ciste ove cipe kad se uprljaju, javi nam :)

    ReplyDelete
  50. Jedan od najboljih outfita!!!!!!

    ReplyDelete
  51. Diiiiivnoooo je sve :) supeeer! je l' mozes samo da objasnis gde je tacno kupljena ova slatka kapica u Bulevaru?koja radnja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear, to je jedna radnja sa muskom garderobom, sa desne strane bulevara kada se penjes uz njega. 50ak mestar posle Orla. Ima ih u izlogu. Ima i belih na crne tufne i obrnuto! Diiivne!

      Delete
  52. cao jel mozes da mi kazes gde si kupila tuniku? pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. U bloku 70 na Novom Beogradu. Tj. kod Kineza... :)

      Delete
    2. e super! a jel novi ili stari deo? posto sam trazila nesto slicno pre par dana, ali nemaju ni t od tufne.... :( pozz

      sorry ako te smaram, ali mnogo mi se svidja ;)

      Delete
    3. Nema srce jer je ovo fotkano u JANUARU a tunika je kupljena u NOVEMBRU... :(

      Delete
    4. :(((( znaci ostaje mi da se nadam da ce je vratiti na zimu u prodaju

      u svakom slucaju, hvala ti na informacijama :))

      veliki pozdrav i nastavi samo ovako super su ti postovi

      pratim te ;)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails