Tuesday, January 17, 2012

Threesome 018 / Trojka 018

Kaiševi sa zakovicama, piramidicama, killerima, kako god... Neobično lepi, drugačiji i ... jeftini. Svaki je kupljen u različito vreme, na istom mestu. Znate onu malu, nuglednu radnjicu sa kaiševima i bizuretijom na kraju Sremske ulice, tik uz tunel...? Koštali su po oko 200 RSD. Maleni sam nosila OVDE, a veliki crni u prošlom outfit postu...
Šta vi mislite o njima?


Veštačne trepavice. Njihovo visočanstvo veštačke trepavice! Jel ih vi nosite? Ja ih imam nekoliko parova, plus nekoliko lepkova za iste, ali još uvek ih nisam stavljala. Nisam imala vremena i zgodne prilike da platim za tu uslugu, a nešto mislim da neću uspeti sama... Znam, znam, Dijanče je lepo objasnila kako se to radi, ali ja nikako da se usudim... A tako želim... Hm... Probacu definitivno za vikend!!! :)

Jel ih vi same stavljate?


 Jednom smo hteli da igramo karte i shvatila sam da ih nemam... Deam. Zagubilie su se u nekoj od selidbi. Sutradan sam kupila plavi i crveni špil. Onaj retro stil, sa ćosavim kraljevima pik i herc... :) Rođee za mau-mau, remi, gatanje, poker. Ostalo ne igram. :)
Jel vi igrate karte (sem na plaži i planini?)


P.S. Haaaajveće vam hvala za gomilu divnih i predivnih rođedanskih želja i čestitki! Uz vas je čovek bogatiji i za rođendan srećniji!!! DiFni ste!!! :***

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

24 comments:

  1. A ove trepuške u crno-sivomm pakovanju imam i ja! Jeftine a super rade posao! Baš ih volim! Još sam u fazi uvežbavanja kako ih najlakše staviti... A kad sam stavila prvi put, kao da imam neke velike bube na ocima hahah cudan osecaj :D A volim i karte pogotovo kad je vece drustvo pa krene mau-mau:)

    Internet nagradne igre

    ReplyDelete
  2. Volim kaiseve sa nitnama, voleo bi da te vidim sa vestackim trepavicama a karte igram, verovala ili ne, u skoli! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Moram da imam bar jedan špil karata u kući! Leti su neophodne za nošenje na bazene, jezera, plaže, a zimi, neretko, padne nekome na pamet da bi bilo dobro odigrati neku partiju tablića. A kad nam karte dosade, onda se kao najveći klinci bacimo na "Ne ljuti se čoveče"! Volim to kad načisto podetinjim! :))

    ReplyDelete
  4. odavno vicem na sav glas vestacke trepuske + inglot lepak, odlicna kombinacija, malo vezbe i lako se stave :) ali naravno da je mnogo lakse kada ti to neko drugi uradi ... volela bih da te vidim sa njima :)
    super su svi kaisevi :)

    ReplyDelete
  5. nikad dosta tih kaiseva...
    a trepavice samo ih kupujem i gomilam a nikad nisam stavila..

    ReplyDelete
  6. Koliko si platila lepak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oko 400 din je u INGLOTu ovaj mali lepak... U Kralja Petra... :)

      Delete
  7. Kaiševi odlični, a ''trepke'' :) imam i nosim, doduše samo u večernjim varijantama ali ih moje drugarice nose konstantno i to ono dan-noć i stoje im perfketno. One su me i uvukle u celu priču :)
    Baš me interesuje kako će ti stajati :)
    Samo napred!
    Karte: igraaaam! Remi caruje :)
    :* :* :*

    ReplyDelete
  8. Ja nosim trepke u izuzetnim prilikama, ali znam da nema sanse da ih sama zalepim :D

    ReplyDelete
  9. Kaiševi su super..a trepke jednom kupila jedva stavila da bi mi u toku noci jedna misteriozno nestala sa oka :)

    ReplyDelete
  10. Super su kaisevi,a sto se trepki tice, jednom sam ih stavila (sama) i licila sam sebi na kravu, znas ono kad trepce, tj. imala sam taj osecaj... :)

    ReplyDelete
  11. baš me zanima kako ti stoje:) meni su super,volim da ih vidim, samo što ih ne nosim :( ne usudim se, ne volim da mi neko petlja oko očiju pa to ti je :) a karte, baš dugo nisam, ali kada krenem, u stanju sam da me danima drži ta razonoda :) i da ne preskočim kaiševe, odlični su!

    ReplyDelete
  12. Mojim trepavicama ne bi loše došlo pojačanje u vidu vještačkih, ali ne usuđujem se sama da ih stavljam.
    I Branislava je spomenula remi, jaooo otkad nisam igrala :)

    ReplyDelete
  13. obozavam vjestacke trepavice i bas zbog toga sto ne umijem sama da ih zalijepim sam otisla i stavila one sto ti stoje mjesec dana, i nakon toliko vremena ostala bez polovine mojih :-(( vjezbaj malo i vjerujem da ces uspijeti .. a kaisevi su odlicni!

    ReplyDelete
  14. karte ne,nikada nisam bila u tom fayonu,kaisevi su sjajni,trepavice samo ako sminkeri stave hehe

    ReplyDelete
  15. Kaistevi su mi odlicni, karte hmmmm... nikada ih ne igram :)), a veštačke trepe... njih se plašim i nikada ih nisam stavljala! Imam trip da ce mi otpasti moje prave trepavice... hihih

    ReplyDelete
  16. Imam mali kais,ali je iz Zare i bas ga volim.Potpuno okrene kombinaciju.Ti veliki su odlicni za one dane kad smo borci;)
    Joj trpuske!Imam dvoje-parcijalne i te kao tvoje,ali ih nikad ne stavljam.Jednom jesam i doslo mi da ih u pola izlaska pocupam,vidim ih kao tendu pa mi bas smetaju:)
    Hajde stavi i pokazi se,mozda mi nasmigas;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  17. remi <3 svako ljeto po citav dan igramo karte, nema ljepseg osjecaja nego pobjediti dragog xD pa ga onda oraspoloziti ;)

    ReplyDelete
  18. Super su kaiševi, njih nikad dosta!
    A trepuške su baš kul. Obožavam kad ih ljudi nose. Kod mene isti slučaj, kupujem, gomilam a nikako da se nakanim i da ih stavim...;)

    ReplyDelete
  19. Bas sam pre neki dan na slaviji videla kaiseve za 200din nisam imala vremena da uzmem..:)odlicni su..a trepe sam jednom stavila,ne znam zasto:)

    ReplyDelete
  20. Haha, igram karte bukvalno samo na moru :D
    A te kaiseve tako volim :))) samo sto nemam ni jedan normalan, jedan je pink-crni a drugi ima sve dugine boje na sebi... Stvarno mi treba jedan pristojno neutralan :)

    ReplyDelete
  21. Obožavam ove tvoje postove! Kaiševi su fenomenalni, i ne mogu verovati da su tako malo koštali! A za trepavice ista situacija kod mene, imam nekoliko različitih, ali ne stavljam, probala par puta, nije nešto uspelo. Moram da nabavim jači lepak!;)

    ReplyDelete
  22. Ni ja se ne usudjujem da stavim vestacke trepavice, plasim se zbog mojih prirodnih jer ih mnogo volim :)) Kaisevi su bas jeftini, sto volim tako da nadjem jeftine stvarcice a lepe :)) Karte obozaaaaavm... :D

    Jelena (Avon :)) )

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails