Friday, January 27, 2012

Threesome 019 / Trojka 019

Ili trojka sa nekoliko rođendanskih poklona. Prvo je tu knjiga "Igraj Igraj Igraj" od Haruki Murakamija. Dovoljno je da znam da je Jovan obožava (ono omiljena) pa da jedva čekam da dodje na red za čitanjac. Javiću vam kakva je. Tu je i omiljeni parfem Burberry The Beat. Prošli je pri kraju pa je tata znao šta želim. :)))
Jeste li ga probali? Da li se i vama sviđa kao meni?


Hvala drugaru Manetu za ovu neophodnu gadgeteriju. Pad za hlađenje lapiške. Samo ću reći da je moj Acer odahnuo! I lakše diše. :) Super stvar. Još i svetli. :)

I na kraju gift pravac sa top liste želja (super što ista stoji u side baru bloga) :))) Ustvari novac za isti. Novi objektiv za moj Canon EOS 550 D. Naručila sam ga i stiže za neki dan. Jedva čekam da ga isprobamo.
Baš jedva čekam!!!

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

24 comments:

  1. Super trojka. Meni se knjiga jako svidja :)

    ReplyDelete
  2. Knjiga je fenomenalna, malo tripozna ali jako dobra! Nadam se da ce ti se svideti. Meni je stvarno omiljena! Javi kad krenes da citas da ja uzmem moju drugi put pa da citamo paralelno :)

    ReplyDelete
  3. Koji objektiv uzimas? Ja bih trebala uskoro 50mm 1.4f, tako da delim tvoju radost :)

    ReplyDelete
  4. jeeej, raduje me ovo iz koverte :) jedva cekam nove slicice sa njim!

    ReplyDelete
  5. super poklončići jedva čekam novi objektiv i nove slike :)

    ReplyDelete
  6. knjiga mi se ne svidja ali... "istocno od granice zapadno od sunca" mi je omiljena!
    parfem ok

    ReplyDelete
  7. Burberry the Beat je sjajan!
    Nemam ga ali planiram vrlo uskoro da ga kupim ili dobijem #MiskocitajfRashionBlogPLS :)
    Koverta je uvek najbolji poklon...hocu i ja takav jedan ;)

    ReplyDelete
  8. The Beat je odlican, nezan, pravi zenski parfem. Toliko volim taj miris da ti predlažem da ga taguješ u outfit tagovima! :D
    Šali se naravno. Jedva čekam da vidim novi objektiv!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. odlična trojka. Nisam čitala ovog Murakamija, ali on mi je inače jako drag, tako da će sigurno doći na red! Vidim da voliš čitati, evo jedan prijedlog, najbolja knjiga prošle godine Andrei Makine (kod vas prevedena kao) Francusko izveštenje (nadam se da sam pogodila, valjda je to oporuka :D) Ilina

    ReplyDelete
  10. Kuler za laptop je jedna od najpametnijih stvari koje su ljudi izmislili. A bravo za parice za objektiv, jedva cekam da vidim slicice. :)

    ReplyDelete
  11. The beat volim...
    A jedva cekamo nove fotkice sa JOS NOVIJIM obejktivom, izgleda da se svi radujemo!

    ReplyDelete
  12. I ja koristim The Beat! :)))
    Ono cudo za lap top mi je nezanimljivo :), ali zato bravo za kovertu! hihihih

    ReplyDelete
  13. jedva cekam slike sa novim objektivom!
    Igraj, igeaj, igraj..o jea

    ReplyDelete
  14. sjajna trojcica M. fotosi su mi omiljeni sa lampicama! slikaj uvek 'vako! :)
    :*

    ReplyDelete
  15. wow objektiv! Divota! I divaaan parfem! Obozavam tvoje trojke! i ovo za hladjenje lap topa je zaista neophodno!:)

    ReplyDelete
  16. jupijej za objektiv <3
    zovi da probamo :)

    ReplyDelete
  17. Novi objektiiiiiv!Happy for you!
    xx
    B.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails