Tuesday, January 24, 2012

Wind blew my hearts away... / Prohujala zima...

Subotom se najradije i najlepše igram sa odećom. Ustanem, popijem kafu ili čaj, pogledam šta se radi na netu, smislim, pa spremim i pravac grad... Onda neki divni projekti, šetnja, piće sa drugaricama,... Sloboda!






LOOK: haljina_ šivena po meri (šnajderka Rada iz Čačka), kapit_ P...S..., cipele_ Aldo, ogrlica_ Kinezi, minđuše_ ručni rad (hvala Jovani za info-u), rukavice_ TerraNova, sat_ Swatch, satenske čarape_ no name

Jel vam se sviđa haljina koju mi je šnajderka Rada sašila za vreme praznika. Materijal sam kupila u IGTu, veleprodaji materijala u Čačku (stari Partizanov magacin). Tamo ih ima najdivnijih i to na gomile... Ima li boljeg patterna od srca? Noup!




A sad bih želela da vas pozovem da u četvrtak posle 23h dođete u klub Plastik. Modni sajt dragog Srđana Švelja URBANLOOK slavi 6. rođendan, a tema je FASHION ICON PARTY. Zahvaljujući vašim glasovima ja sam na listi modnih ikona za 2011. zauzela važno 3. mesto posle sjajnih Dragane Ćosić i Maje Anastasijević. 
HVALA SVIMA KOJI SU GLASALI...
Biće tu i zgodnih momaka, posebno onih koji su bili u izboru za novo modno lice 2011... :)
SVI STE POZVANI da se upoznamo, družimo i đuskamo!
P.S. Primiću i neku nagradicu od Srđana i Lune Lu.
P.S.S. Nemam šta da obučeeem. :((( :)))



:* by Marina

photos by  Ania Nebrenchina & Anja
translation by Aleksandra Paljić

63 comments:

  1. Haljinica je preeelepa <3 celokupan look je super!

    ReplyDelete
  2. :) Dopada mi se kako vetar mrsi tvoju kosu, nekako je filmski :D

    ReplyDelete
  3. Aaaa...elegantna zeno, super ti stoji ta elegancija! ;)
    Srculenca su mi preslatka... :))
    Vidimo se u cetvrtak! hihihih

    ReplyDelete
  4. ženo!!!!! ova haljina je apsolutno predivna
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ovo ti je najbolja kombinacija do sad. Print haljine je savršenstvo.

    ReplyDelete
  6. Odlično!!
    Haljinica je divna i super si je uklopila uz celu kombinaciju!
    p.s. Kakvo carstvo materijala ;))

    ReplyDelete
  7. Ovo je odlično! jako mi se sviđa elegantno a buntovnički, i pri tom još u tvom fazonu! savršeno!

    ReplyDelete
  8. predivno izgledaš! super, super kombinacija! jako mi se sviđa haljinica i super su rukavice :)

    ReplyDelete
  9. Divno,divno!Haljina,cipele...kaput:)ma sve!

    ReplyDelete
  10. Mogu ti reci da ti je ovo najbolji look, a i set fotografija do sad!

    ReplyDelete
  11. haljina je bas slatka, a kaput mi je super...:)

    ReplyDelete
  12. Kakav dobar kaput! Subota ti dobro stoji :))
    xxx

    ReplyDelete
  13. 10+!! savrseno, odusevljena sam!!

    ReplyDelete
  14. Divnoca! Od mindjuse do cipelice!

    ReplyDelete
  15. Aaaaa kako mi se svidja haljince :))) Predivno!
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Haljina sasivena???Ne bih nikad rekla,bravo za snajderku!Pelerina je bas chic,skroz mi se dopadas u ovom fazonu!Dugonoga siiii!I da,to su te savrsene strample!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  17. krasan ti je ovaj outfit, sve mi se svidja i haljina i kaputic i nakit i te lude carape.. moram nekako da se domognem te radnje sa materijalima, svakakvih divota ima tamo

    ReplyDelete
  18. Meni je ovo odlicnooo!

    ReplyDelete
  19. Ma, kombinacija je divna... I srca i kaputic!
    A za nagradu sam vec cestitala fb page-u... ;)
    I naravno da imas sta da obuces i jedva cekamo da vidimo sta je to!

    ReplyDelete
  20. Totalno šik, ja sam ovim odušvljena, posebno zbog rukavica!

    ReplyDelete
  21. Haljinica je preslatka i ne nema lepseg printa! :)
    Jedino sto ne volim jeste kombinovanje bold mindjusa sa ogrlicama, nekako preterano izgleda..uvek ostavim 'cist' vrat..
    Cestitam na 3. mestu! :)*

    ReplyDelete
  22. Dopada mi se kombinacija i lepo ti stoji.

    ReplyDelete
  23. Mnogo ti lepo stoji ovaj elegantni stil, bas mi se svidja!

    ReplyDelete
  24. Preslatka je kombinacija.Srcasta haljinica je divna i baš lepo ti stoji:)
    Gde si kupila čarapice i minđušice,divne su?
    Čestitam još jednom za nagradicu,100% je zaslužena:)

    ReplyDelete
  25. Preslatako . Super uklopljeno , haljinica , nakit , kaputic , rukavice :)))

    ReplyDelete
  26. Predivna je haljina! :) Apsolutno sam odusevljena... :)

    ReplyDelete
  27. odusevljena sam sa ovim stajlingom :)) sve pohvale..nekako mi se cini da bolje ''slazes'' ove elegantne modele..samo tako nastavi :)

    ReplyDelete
  28. haljinica me je odusevila, a ja zelim takve rukavice ;( a ne mogu nikako da ih nadem.

    ReplyDelete
  29. WOW! Divan outfit. Svaka cast tvojoj sanjderski!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. nista bolje od oversize printa :)

    ReplyDelete
  31. Haljina je prediiiiiiiivna, ljubomorna sam, hocu ja ovakav materijal. :)))
    Ceo outfit je odlican. ;) :*

    Jelena (Avon :) )

    ReplyDelete
  32. tri posta sam propustila- ne znam koji mi je bolji od kojeg. ova haljina je čarobna a bome i pelerina <3 <3 (rukavice su čokoladna glazura.)

    ReplyDelete
  33. Mmmmm....ovo mi se dopada...kaputic i cipelice su mi favoriti...a slke su profi, nemam zamerki :)

    ReplyDelete
  34. srculenca osvajaju na svaki pogled...opet iiii...opet! blago tebi sa tvojom Rajkom! :) sjajna si mi! loodo izgledaju slicice na ovom vetru! :*

    ReplyDelete
  35. odlicno ti stoji ovaj lady look na frashion nacin!!haljinica i srca <3<3<3

    ReplyDelete
  36. divna si mi u ovom izdanju! kako su dobre cipele! Bravo za haljinu, nikada ne bih rekla da je sivena! Moracu i ja Jovanu da pitam za ove fenomenalne mindjuse!!:)

    ReplyDelete
  37. Srculencaaaa :D Joooj, pa meni je ovo tvoj najbolji outfit verovatno ikada :D
    Nezan je, elegantan, haljina je DIVOTA JEDNA i sve ti se lepo uklapa uz boju kose, posebno crni nakit! Bas sam odusevljena ovim postom :)))

    ReplyDelete
  38. Fenomenlano!Prelepo ti stoji elegantniji look:)Carape i cipele cesce da nosis:)Mindjuse su perfect:):**

    ReplyDelete
  39. Divna si i materijal je extra! <3 oduševljena sam! I čestitam ti od srca na nagradici! :* I želim t iodličan provod! LJUBIM! <3

    ReplyDelete
  40. Cestitam na nagradi!

    p.s. Haljina je preslatka :)

    ReplyDelete
  41. Zgodnice jednaaa :)
    Lajkam jacu sminku jakooo!
    I te sjajne carape uz super slatke cipeliceee!:)

    ReplyDelete
  42. svidja mi se haljinica mnogooo, narocito ona otvorena ledja ;) i carapice su odlicne! volim kad pokazes none :)

    ReplyDelete
  43. Naravno da nemas sta da obuces, to je poznata zenska boljka:) Svidja mi se ovo tvoje damsko izdanje! Cestitam na osvojenom trecem mestu:)

    ReplyDelete
  44. predivna, odličan nakit :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. ne vredi i dalje si debela!

    ReplyDelete
  46. prekrasna i imaš dobar batak :P :**

    ReplyDelete
  47. Marina, možeš mi otkriti tajnu gde se nalazi šnajderka Rada u Čačku?! :)
    Divna su srčeta! I divan blog!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails