Tuesday, April 17, 2012

Easter 2012 in Čačak / Uskrs 2012 u Čačku...


Uskršnji vikend u Čačku kroz fotografije...
P.S. Srećan Uskrs sa maaalenim zakašnjenjem :*
P.P.S. Vi koji me pratite na Twitteru  ili Instagramu ste već videli neke od ovih fotosa. :) Njih sam postavljala zahvaljujući mojoj HTC Wildfire bebici, ali o njoj više u nekom od narednih postova... Kada se testiranje istog privede kraju :)








jaja iz moje kuće :) nisam se baš potrudila, ali nisu ni loša... OVDE možete videti one od predhodnih godina...



ove godine smo mama i ja uveli i šljokice :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
A sad delići Čačkenzija...

hotel Beograd u centru Čačka
tablete za jaja... lol
procvetala je i mamina nova biljka :)

i svidela mi se košulja u P...S...u (čekam sniženje jer je preko 3000 RSD)
sladoled u Galiji... drugi najbolji u gradu. Prvi je onaj u Pelivanu... Zna se...
new in: prsten od Kineza... Isti model kao i onaj rozi iz OVE trojke...
strava cipe koje idem da vidi koliko sutra u New Yorkeru :)


stara divna arhitektura u gradu...

buduća divna arhitektura na selu...



lol


Još jednom KVAAALA Maybelline_u za ovaj divni poklon iznenadjenja, koji mi je kurir doneo u četvrtak :)

by Marina



translation by Aleksandra Paljić

32 comments:

  1. Divne fotke. Bravo za sljokice! Carape za jaja totalni hit!

    ReplyDelete
  2. srecan Uskrs i tebi,sa zakasnjenjem.Carape za jaja:))

    ReplyDelete
  3. Predivna je ta kosulja :) kupiii jeee :)

    ReplyDelete
  4. Ma sta nisu losa? Super su, stvarno... :)))
    A na kraju, ovaj ruz me odusevio...jako mi se svidja boja :))
    I da...Srecan Uskrs i tebi, sa zakasnjenjem :)) xoxo
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. predivan post,posebno mi se svidja novi prsten....

    ReplyDelete
  6. Najveci hit su mi carape za jaja ;)
    Fotke divne, kao i uvek! A kosulja je skroz u tvom fazonu! :D

    ReplyDelete
  7. Volim ove preglede, svega po malo. Karmin je ocaravajuci, a kosulja je fenomenalna.. Ja kad god cekam snizenje u PS..u to sto sam htela se proda.. :(

    ReplyDelete
  8. Divno, divnooo! :)
    Jaja superslatka, prstenčić imamo indentičan, i ja sam ga ulovila tokom praznika ;), a cipe iz NY-a FENOMENALNEEEE!!!
    Uh, da i karminčić mi je mmmm.... ;)
    Ljub M.

    ReplyDelete
  9. srecaaaan!!! uskrs u cackenziju je bio divan,diiiivan! <3 jaja divnoca prava!
    ...ali carapcine za farbanje! uzas! :P hocu ja sladoled u pelivanu,kad me vodis na liz pauzu? :) :*

    ReplyDelete
  10. Srećan!
    I mi smo ove godine uveli sljokice,samo su nasa jaja cela sljokičasta.Izgleda ove godine niko nije zadovoljan kako su ispala jaja,mislim da je problem bio u bojama,ja sam probala da napravim pastelne,ali na kraju su bile samo muljave:(
    Super je prstenčić,gde kod Kineza si ga našla,jel ima i drugih boja?
    Slike su odlične kao i obično:*

    ReplyDelete
  11. Hahaha, čarape za farbanje jaja!;))
    Super su fotke!<3

    ReplyDelete
  12. Jaja su super, pogotovo ova sa šljokicama :}

    http://toujoursanja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Prelepe slike Marina , prsten je divan :))

    ReplyDelete
  14. Divne slike i sve ostalo, a tek Čačak...e, tu sam se upecala :))

    ReplyDelete
  15. Jaja su bas lepa! (a inace pise se p.p.s.,a ne p.s.s.,jer je post,post scriptum)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100 x sam napisala kako treba, ovaj put sam u kucanju pogreshila. Ispravljeno, hvala...

      Delete
  16. Super je ideja sa sljokicama, a tek tablete :D
    Ruz je prelep!

    ReplyDelete
  17. Jaja su divno ispala! Lepe su i slike iz Cacka. :)

    ReplyDelete
  18. Super slike. Sretan ti Uskrs (:

    ReplyDelete
  19. Lepa mala jajašca <3
    Čarape za jaja-hit nad hitovima!!!:D
    U P...S...-u nema promašaja, košulja je
    više nego fenomenalna, ali i cene su im ne baš sitne...
    Duvan post, puno detalja, puno svega...
    Baš kako volim! :)

    ReplyDelete
  20. prava mala umetnicka dela izradjena na jajima <3

    ReplyDelete
  21. Kakve su ovo šarene pilule? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZA LILULE... :) shalim se, za bojenje jaja, glupost neka...

      Delete
  22. pahvala za blog. redovno ga pratim već neko vreme.
    pitanjce za sve: koje kineze mi preporučujete u BGu, ja sam nova u gradu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. svi su manje vishe ok. Prsten je kupljen tu, kod pijaca, preko puta apoteke Dragisha Misovic... :)
      Hvala sto pratish i sto si se javila cmok!

      Delete
  23. divnooo, bravo za ovu kreativnost!
    a carape za jaja su hit :)

    ReplyDelete
  24. Super su ispala jaja, sljokice pogotovo!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails