Monday, July 8, 2013

★ HEADER summer 2013 ★

Dino moja, hvala ti na ovom diiiivnom header iznenađenju!!!

Dina je moja predraga drugarica. Upoznale smo se pre oko 12 godina na času crtanja na Likovnom studiju Doma kulture u Čačku. Bezbrižno crtale i družile se, posle se pripremale, ja za Arhitektonski fakultet, Dina za Primenjenu akademiju, obe upisale i i dalje crtamo i družimo se :)
Dina se pre neki dan isprobavala novi tablet za crtanje, zabavljala se i nacrtala mi novi header!!! Ja se obuševila, NARAVNO, i on ovog leta krasi blog fRashion!
Nadam se da se i vama dja!

☼    ☼     ☼    ☼    ☼     ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼    ☼ 
A u sledećem postu, OUTFIT... #teaser

by Marina


translation by Aleksandra Paljić

15 comments:

  1. ah kako je sladak header! :-)

    ReplyDelete
  2. Moram da pitam koja je ono zurka bila kod Bezistana u petak, videla sam te kad si dolazila, a muzika mi se bas svidela =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Bezistanom prošetala u subotu, ne petak :) Da bila je neka spontana zurka, okupljanje sa super muzikom, pa smo i zaplesali :)
      Javi mi se sledeci put! :)))

      Delete
  3. Fenomenalno hahahahahahaha, mnogo je dobro i nekako skroz drugacije nego do sada. Hahaha, slatko sam se nasmejala-suuuper je.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  4. Aaaaa konacno :) vise ne bole oci jeej :) prelepoo :) pozz

    ReplyDelete
  5. Ma zebra me je skroz kupila...kako samo blentavo viri iz šlaufa! :D
    Preslatko je! <3 Ljubi divnu Dinu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se slažem da je zebra premedena, nosi čitavu ilustraciju!!! :)) P.S. Ni ja nisam mogla da se setim kako se kaže, danima pričam o ''gumi'' za plivanje. :)

      Delete
  6. Aliiii diiiivno.... Imam utisak kao da su ovi tvoje head-eri neki slatki, ženstveni strip u nastavcima :):*

    ReplyDelete
  7. header je divan letnji i bas je onako, za nasmesiti se cim ga vidis, pohvale a divnu drugariu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails