Wednesday, August 14, 2013

Threesome 031 / Trojka 031

Odavo nismo imali TROJKA post :)
Moja Jova je došla iz Pariza i donela mi naaajdivnije poklone ikada. Tu su tražena H&M KABUKI četka (objašnjenje) za torbu tj. za rumenilo :), The Body Shop balzam za usne od lubenice i KIKO senka u ooomiljenoj boji... Jo, hvala ti ❤ moje! :)

NEW IN: Summer necessities... Napokom sam odlučila da kupim jednu od onih majica iz Lily_ja oko kojih odavno oblećem... I super je! Pravo morska i udobna :) Ja sam uzela XL i taman mi je, čak bih volela da mi je malo veća... Košta oko 500 din :) A trouglasti top je iz women'secreta  i odavno želim sličan... Sviđali su mi se ovi sa eBaya, ali živimo u Srbiji... :) Ovaj košta oko 600 din.

Ušetala sam u Terra Nova_u,  deo za dečake , i ugledala ovaj
 dres na sniženju. Sjajan za blesave kombinacije tipa OVA ili OVA ili OVA... Kupila sam baš ovaj beli (imju još i crveni i zeleni) jer sam ga odmah zamislila ili na plaži sa teksas šorcem ili sa belim sakoom i stiklama :). Ima OVE rupice pa je savršen za pretople dane... Košta oko 700 din i mislim da ih ima još uvek. Ja sam ovaj kupila u Terra Nova_i u Knez Mihailovoj :) 
Da li vam se dopada?

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

13 comments:

  1. ebay je dostupan i u srbiji od kad je paypal uveden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srbija se pojavila na listi korinika paypal-a, ali jos nije dozvoljena transakcija i placanje jer smo u procesu za potpuno odobravanje. Nemoj da siris dezinformacije.

      Delete
    2. ja sam narucivala zato kazem i radi bez problema, nije dozvoljeno da primas novac i da prodajes a da kupujes mozes... ako neces ebay imas aliexpress iste su stvari kao na ebayu...

      Delete
    3. Dozvoljeno je placanje, vec sam placala preko paypal-a, ali nije dozvoljeno da se nama u Srbiji uplacuje novac na Paypal ;) Raspitaj se malo pre nego sto nekoga optuzis da siri dezinformacije!

      Delete
  2. Jooj presladak je ovaj dres :)
    http://gabisade.blogspot.com/2013/08/nessebar.html

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Moja Jova je došla iz Pariza... jel ti lici da je decko?

      Delete
  4. Majica je cool, a tek trouglici, lepi su i pokloncici.

    http://www.ladiesstreet.rs/

    ReplyDelete
  5. Trouglasti topic je presladak! <3 I ja zelim takav vec dugo, otkad sam prvi put tako nesto videla u Etamu... Divan je :) I Bronx dress takodje!

    ReplyDelete
  6. Devojke, volela bih da narucim neke stvarcice preko ebay-a i asosa. Zanima me gde mogu uopste da otvorim paypal nalog ili kako se vec zove, s obzirom da nikada nisam nista uzimala online i ne znam kako to fnkcionise! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. za asos ti ne treba paypal tu moze i obicna internet kartica... za ebay: uzmes karticu za placanje preko interneta moja je iz intese i nisam imala problema, registujes se na sajt paypala i to je to nije nista komplikovano...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails